İSAM 2016 Yaz Eğitim ve Araştırma Destek Programı Sona Erdi

Yeni açılan İlahiyat ve İslami ilimler fakültelerine destek vermek amacıyla İSAM tarafından bu yıl ilki düzenlenen Yaz Eğitim ve Araştırma Destek Programı’nın eğitim kısmı 5 Ağustos 2016 Cuma günü yapılan kapanış oturumuyla sona erdi.


İSAM Araştırmacı Yetiştirme Projesi (AYP) kapsamında 11 Temmuz 2016 Pazartesi günü başlayan program kapsamında araştırmacılıkla ilgili teorik ve pratik konulu seminerler ile İSAM Konuşmalarından oluşan toplam 150 saatlik (75 blok) seminer serisi gerçekleştirildi.


54 öğretim elemanının katılımıyla başlayan programın ilk kısmı, 15 Temmuz darbe girişimi sonrası fakültelerce akademisyenlere verilen izinlerin iptal edilmesi üzerine 30 katılımcı ile tamamlandı. Kapanış oturumunda programı tamamlayanlara sertifikaları takdim edildi.


Programın ikinci kısmında söz konusu katılımcılardan bir bölümü, araştırmalarını yapmak üzere önceden belirlenen sürelerde İSAM’da çalışmalarını yürüteceklerdir. 


 
 





  

 
 

 Yazım Tarihi : 09/08/2016

 

Arkadaşına Gönder
Yazdır
 
     

     
 

  Kütüphane KATALOG TARAMA
 

  METİN ERİŞİMLİ VERİ TABANLARI

   İlahiyat Makaleler VT (PDF)
    Türk Tarih, Edebiyat, Kültür ve Sanat Makaleleri VT (PDF) YENİ
    Dokümantasyon VT (PDF)
    Osmanlıca Makaleler VT (PDF)
    Risaleler VT (PDF)
    Osmanlı Salnâmeleri VT (PDF)
  KÜNYE ERİŞİMLİ VERİ TABANLARI
    İlahiyat F. Tezler Kataloğu VT
    Türkiye Kütüphaneleri VT
    Makaleler VT
    Kadı Sicilleri Kataloğu VT
  ARŞİV VERİ TABANLARI
    Hüseyin Hilmi Paşa Evrakı
    Yusuf İzzeddin Efendi Evrakı
    Muhammed b. T. et-Tancî Evrakı 
    Ziyad Ebüzziya Evrakı 
    Orhan Şaik Gökyay Evrakı
    Kemal Batanay Müzik Arşivi
    Mehmed Safayhi Evrakı
    Veysel Paşa Evrakı
    Rıza Tevfik Bölükbaşı Evrakı
   Cüneyd Kosal Türk Musikisi Arşivi (PDF) YENİ
 
   Kütüphane Yayın Teklif Formu
    Elektronik Kaynaklar
    Linkler             Üyelik
    Anket

    İletişim

İSLÂM ANSİKLOPEDİSİ

İSTANBUL KADI SİCİLLERİ

 
     

  Haberler
           Haberler